De was doen zal nooit meer hetzelfdevoelen

Wosh biedt een uitgebreid dienstenpakket en behandelt elk type wasgoed met uiterste zorg. Van uw meest delicate stoffen tot uw oude ongepaste sokken.

op hanger

Delicate & Stomerij

Stomerij en aquareiniging zijn het meest geschikt voor delicate items. Opgevouwen of op hangers geretourneerd.

Vanaf
3,50
/item
wasgoed per kilo

Kilo wasserij

Een passend pakket voor al uw wasgoed. Professioneel gestreken en netjes opgevouwen.

Vanaf
5,75
/kg
Homeware afbeelding

Homeware

Een pakket op maat voor al je thuistextiel. Vakkundig gereinigd, geperst en netjes gerangschikt.

Vanaf
4,90
/kg
Gedetailleerde prijslijst

Uw wasgoed, schoon. Geleverd waarenwanneer je wilt.

Wosh werkt zowel thuis als bij geselecteerde drop-offs bij bedrijven, kantoorgebouwen, woningen...

Thuis

Afhaling en levering aan uw deur.

Ophalen en bezorgen tussen 10.00 en 22.00 uur
2 uur leveringstijd
48 uur omzet
Aan de slag
WOSH inzamelpunt

Installeer een verzamelpunt waar je er een nodig hebt.

Ophalen en bezorgen ter plaatse
Contactloos en gemakkelijk
Eenvoudige implementatie

*Moet geïnstalleerd worden voor gebruik

Ontdek onze pakketten

Nog niet overtuigd?

Al onze diensten omvatten:

lokaal

Zelfde prijs als je lokale wasserij

garantie
Volledige garantie
geen vergoeding
Geen verborgen kosten
volgen
Volgen in real time
milieuvriendelijk
Milieuvriendelijke, afvalvrije reiniging
covid veilig
Covid veilige ontsmetting

Gepersonaliseerde waszakken

Deze milieuvriendelijke zakken worden gebruikt om uw wasgoed te vervoeren en beantwoorden aan twee essentiële criteria: de grootste zorg bieden en afvalvrij blijven. Wosh raadt u aan de waszakken te bestellen in functie van uw behoeften.

waszak 1
Ophangzak
€ 10.00 GRATIS
Te gebruiken voor alle artikelen die op de hanger worden teruggebracht. Pakken jurken, pakken, broeken, shirts...
waszak 2
Opgevouwen zak
€ 12.00
Te gebruiken voor alle artikelen die gevouwen terugkomen. Pakjes huishoudlinnen, per kilo wasgoed, sportkleding...

Vaak gestelde vragen

Kon u het antwoord dat u zocht niet vinden? Stuur een bericht in het contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe plaats ik een bestelling ?
open scroll-down explonatie op FAQ

Eerst gaat u naar het webplatform WOSH of de mobiele applicatie, maakt u uw account aan en geeft u uw leveringsplaats aan (thuis of in een afhaalpunt - kantoren, gebouwen, woningen, enz.). Vervolgens voegt u de artikelen van uw keuze toe aan uw winkelwagentje, selecteert u uw afhaal- en leveringsvoorkeuren (data en tijdstippen) en bevestigt u ten slotte uw bestelling. U ontvangt dan een bevestigingsmail met de details van uw bestelling. Heeft u zich vergist? Geen nood, u kunt uw bestelling annuleren of wijzigen tot 1 uur voor het afhalen.

Kan ik een extra shirt (of ander textiel) in mijn tas stoppen na de bevestiging?
open scroll-down explonatie op FAQ

Ja! U kunt uw bestelling tot 1 uur voor de afhaling wijzigen. Onze wasserijpartners zullen uw tas controleren om er zeker van te zijn dat de bestelling overeenkomt met de inhoud van uw bestelling. Als er een item ontbreekt of is toegevoegd, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt uw balanstotaal automatisch bijgewerkt.

Hoe gebruik ik WOSH bij een inzamelpunt? 
open scroll-down explonatie op FAQ

Controleer eerst of uw gebouw, bedrijf, enz. is aangesloten bij WOSH. Als dat niet het geval is, kunt u er hier een aanvragen, wij nemen binnen enkele dagen contact met u op.

Als u wel een ophaalpunt heeft, ga dan naar het platform WOSH , maak uw account aan en voer uw kantooradres in. Zodra uw bestelling is gevalideerd, vult u uw herbruikbare zak (of wegwerpzak als het uw eerste bestelling is) en geeft u deze af bij het beveiligde inzamelpunt in uw gebouw. Wij raden u aan de zak niet later dan 1 à 2 uur voor uw geplande ophaaltijd af te geven. Ten slotte ontvangt u een e-mail met alle nodige informatie over uw bestelling en het ophaalpunt (locatie van het ophaalpunt, ophaal- en leveringstijden, toegangscode indien nodig,...).

Wat als ik de artikelen die ik moet wassen niet kan vinden in de applicatie? 
open scroll-down explonatie op FAQ

Staat uw artikel niet in de lijst of weet u niet welk artikel u moet kiezen? Doe het gewoon in de waszak en vermeld het in de opmerking bij uw bestelling. Wij sorteren elke bestelling vakkundig als ze binnenkomt, dan kiezen wij de beste optie voor uw item. Als u vragen heeft over onze prijzen, neem dan gerust contact met ons op via e-mail, wij zullen u graag te woord staan.

Wat gebeurt er als een van mijn artikelen beschadigd is of vermist wordt?
open scroll-down explonatie op FAQ

Uw kleding is in veilige handen, gevallen van vermissing zijn uiterst zeldzaam, dankzij ons opsporingssysteem zijn we in staat de artikelen binnen enkele minuten terug te vinden. Als er problemen optreden, stuur ons dan een e-mail om het probleem te melden, met meer details en foto's van het artikel, indien beschikbaar. We zullen een volledig onderzoek instellen om uit te zoeken wat er is gebeurd.

Als we uw artikelen niet kunnen vinden, betalen we u terug volgens onze algemene voorwaarden. Houdt u er rekening mee dat wij binnen 2 dagen na levering op de hoogte moeten worden gesteld.

Hoe ontvang ik mijn WOSH herbruikbare tas?
open scroll-down explonatie op FAQ

Bij uw eerste bestelling vragen wij u een wegwerptasje te gebruiken met uw user_id erop. Uw artikelen worden dan teruggestuurd in de gekozen herbruikbare tas. Vanaf dat moment kunt u dezelfde tas gebruiken voor al uw toekomstige bestellingen. Als wij bovendien vaststellen dat u bij uw bestelling geen tas hebt gekozen of dat de gekozen tas niet optimaal is voor de door u bestelde artikelen, krijgt u een nieuwe Wosh tas toegewezen.

Weet dat de herbruikbare Wosh tassen een statiegeldsysteem hebben, zodat wanneer u de tas niet meer nodig heeft, u uw geld terug kunt krijgen. Neem gerust per e-mail contact met ons op voor meer informatie hierover.

Op het niveau van de betaling, wanneer zal ik gedebiteerd worden voor mijn bestelling?
open scroll-down explonatie op FAQ

Wij innen de betaling (kredietkaart en WOSH Wallet) zodra wij uw kleding gaan reinigen, na het ophalen en sorteren. De betalingen met kredietkaart en Bancontact worden verwerkt via een sterk beveiligd platform (Stripe), wij slaan geen gevoelige gegevens op onze servers op. 

Hoe krijg ik mijn statiegeld op mijn WOSH herbruikbare tas terug?
open scroll-down explonatie op FAQ

Als u uw Wosh tas niet meer nodig hebt voor toekomstige bestellingen, kunt u hem naar ons terugsturen (zolang hij in goede staat is). Om uw borg terug te krijgen, stuurt u ons een e-mail op hello@wosh.be, met uw ID-nummer en het aantal tassen dat u wilt terugsturen, wij nemen dan contact met u op om de terugbetaling te regelen.  

Claim de volledige Wosh ervaring!

Download onze mobiele app!