logo
escape btn

WIN 100€ aan wasgoed!

En 20% op je eerste bestelling met de code:

WOSH-ISS

Uw wasserij & stomerij geleverd in Leuven

Wosh stelt je in staat om snel en op een groene manier wasserij-, droogkuis- en strijkklussen te klaren, en dat allemaal via een volledig beveiligde en gebruiksvriendelijke mobiele app. We zijn overal in Leuven beschikbaar en staan te popelen om al je wasgoed te verzorgen.

Stijlvolle wosh dude
escape btnScooter die wosh items aflevert

Wosh nog niet beschikbaar is in uw regio?

Heb je ons ergens anders nodig? Geen nood. Wosh streeft ernaar elke Belg zo snel mogelijk te bereiken. Wie weet ligt Wosh binnen enkele dagen bij u op de stoep.

Dank u! Uw inzending is ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis bij het verzenden van het formulier.

Hoe werkt het?

1
wasmachine

Stapelt de was zich op?

Vestibulum tristique posuere felis pulvinar sagittis. Tempus.

2
mobiele app

Meld je aan en plan een bestelling.

Vestibulum tristique posuere felis pulvinar sagittis. Tempus.

3
wosh gevouwen zak

De was wordt opgehaald, schoongemaakt en weer bij u afgeleverd.

Sed fermentum urna ante lectus. Sed netus interdum.

4
voel me fris en schattig

Geniet van je vrije tijd.

Sed fermentum urna ante lectus. Sed netus interdum.

Aan de slag

Postcodes die we bedienen in Leuven

3000
Leuven
3001
‍‍Heverlee
3010
‍‍Kessel
Lo

Onze andere steden

Manneken PisBrussel
Manneken Pis is niet de enige spetter in Brussel. Maar goed dat wij er zijn om de rotzooi op te ruimen!
Pictogram Gent
Gent
Duik in het creatieve palet van Gent! Maar maak je geen zorgen: WOSH is je canvas metgezel die vlekken wegwast en ervoor zorgt dat je kleren een meesterwerk blijven te midden van het levendige tapijt van Gent.
Bier uit LeuvenLeuven
Proost op de brouwerij-erfenis van Leuven! Zoals het bier van deze stad vloeit, zo vloeien ook de kleine vlekken van het leven. Omarm elke slok en vlek, want WOSH is er om je kleding onberispelijk te houden, ongeacht het avontuur.
Waals - en Vlaams-Brabant
Op de tweetalige charme van Brabant! Net zoals Frans en Nederlands in elkaar overlopen, gebeurt er ook wel eens iets in het leven. Maar met WOSH blijft je kleding vlekkeloos tijdens elk avontuur. Proost op de Brabantse diversiteit!

Vaak gestelde vragen

Kon u het antwoord dat u zocht niet vinden? Stuur een bericht in het contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe plaats ik een bestelling ?
open scroll-down explonatie op FAQ

Eerst gaat u naar het webplatform WOSH of de mobiele applicatie, maakt u uw account aan en geeft u uw leveringsplaats aan (thuis of in een afhaalpunt - kantoren, gebouwen, woningen, enz.). Vervolgens voegt u de artikelen van uw keuze toe aan uw winkelwagentje, selecteert u uw afhaal- en leveringsvoorkeuren (data en tijdstippen) en bevestigt u ten slotte uw bestelling. U ontvangt dan een bevestigingsmail met de details van uw bestelling. Heeft u zich vergist? Geen nood, u kunt uw bestelling annuleren of wijzigen tot 1 uur voor het afhalen.

Kan ik een extra shirt (of ander textiel) in mijn tas stoppen na de bevestiging?
open scroll-down explonatie op FAQ

Ja! U kunt uw bestelling tot 1 uur voor de afhaling wijzigen. Onze wasserijpartners zullen uw tas controleren om er zeker van te zijn dat de bestelling overeenkomt met de inhoud van uw bestelling. Als er een item ontbreekt of is toegevoegd, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt uw balanstotaal automatisch bijgewerkt.

Hoe gebruik ik WOSH bij een inzamelpunt? 
open scroll-down explonatie op FAQ

Controleer eerst of uw gebouw, bedrijf, enz. is aangesloten bij WOSH. Als dat niet het geval is, kunt u er hier een aanvragen, wij nemen binnen enkele dagen contact met u op.

Als u wel een ophaalpunt heeft, ga dan naar het platform WOSH , maak uw account aan en voer uw kantooradres in. Zodra uw bestelling is gevalideerd, vult u uw herbruikbare zak (of wegwerpzak als het uw eerste bestelling is) en geeft u deze af bij het beveiligde inzamelpunt in uw gebouw. Wij raden u aan de zak niet later dan 1 à 2 uur voor uw geplande ophaaltijd af te geven. Ten slotte ontvangt u een e-mail met alle nodige informatie over uw bestelling en het ophaalpunt (locatie van het ophaalpunt, ophaal- en leveringstijden, toegangscode indien nodig,...).

Wat als ik de artikelen die ik moet wassen niet kan vinden in de applicatie? 
open scroll-down explonatie op FAQ

Staat uw artikel niet in de lijst of weet u niet welk artikel u moet kiezen? Doe het gewoon in de waszak en vermeld het in de opmerking bij uw bestelling. Wij sorteren elke bestelling vakkundig als ze binnenkomt, dan kiezen wij de beste optie voor uw item. Als u vragen heeft over onze prijzen, neem dan gerust contact met ons op via e-mail, wij zullen u graag te woord staan.

Wat gebeurt er als een van mijn artikelen beschadigd is of vermist wordt?
open scroll-down explonatie op FAQ

Uw kleding is in veilige handen, gevallen van vermissing zijn uiterst zeldzaam, dankzij ons opsporingssysteem zijn we in staat de artikelen binnen enkele minuten terug te vinden. Als er problemen optreden, stuur ons dan een e-mail om het probleem te melden, met meer details en foto's van het artikel, indien beschikbaar. We zullen een volledig onderzoek instellen om uit te zoeken wat er is gebeurd.

Als we uw artikelen niet kunnen vinden, betalen we u terug volgens onze algemene voorwaarden. Houdt u er rekening mee dat wij binnen 2 dagen na levering op de hoogte moeten worden gesteld.

Hoe ontvang ik mijn WOSH herbruikbare tas?
open scroll-down explonatie op FAQ

Bij uw eerste bestelling vragen wij u een wegwerptasje te gebruiken met uw user_id erop. Uw artikelen worden dan teruggestuurd in de gekozen herbruikbare tas. Vanaf dat moment kunt u dezelfde tas gebruiken voor al uw toekomstige bestellingen. Als wij bovendien vaststellen dat u bij uw bestelling geen tas hebt gekozen of dat de gekozen tas niet optimaal is voor de door u bestelde artikelen, krijgt u een nieuwe Wosh tas toegewezen.

Weet dat de herbruikbare Wosh tassen een statiegeldsysteem hebben, zodat wanneer u de tas niet meer nodig heeft, u uw geld terug kunt krijgen. Neem gerust per e-mail contact met ons op voor meer informatie hierover.

Op het niveau van de betaling, wanneer zal ik gedebiteerd worden voor mijn bestelling?
open scroll-down explonatie op FAQ

Wij innen de betaling (kredietkaart en WOSH Wallet) zodra wij uw kleding gaan reinigen, na het ophalen en sorteren. De betalingen met kredietkaart en Bancontact worden verwerkt via een sterk beveiligd platform (Stripe), wij slaan geen gevoelige gegevens op onze servers op. 

Hoe krijg ik mijn statiegeld op mijn WOSH herbruikbare tas terug?
open scroll-down explonatie op FAQ

Als u uw Wosh tas niet meer nodig hebt voor toekomstige bestellingen, kunt u hem naar ons terugsturen (zolang hij in goede staat is). Om uw borg terug te krijgen, stuurt u ons een e-mail op hello@wosh.be, met uw ID-nummer en het aantal tassen dat u wilt terugsturen, wij nemen dan contact met u op om de terugbetaling te regelen.  

Claim de volledige Wosh ervaring!

Download onze mobiele app!