logo
escape btn

WIN 100€ aan wasgoed!

En 20% op je eerste bestelling met de code:

WOSH-GLAVERBEL

Daldewolf logo

WOSH wasdiensten zijn nu beschikbaar in uw kantoor!

WOSH stelt u in staat om snel de was, stomerij en strijk te doen, op een groene manier, en dat allemaal via een volledig beveiligde en gebruiksvriendelijke mobiele app.

We zijn nu beschikbaar op uw kantoor en staan te popelen om al uw wasgoed te verzorgen.

Stijlvolle wosh dude

Hoe werkt het?

1
wasmachine

Een account aanmaken

Download onze app en maak uw account aan en maak vervolgens verbinding met het ophaalpunt genaamd "Glaverbel".

Vestibulum tristique posuere felis pulvinar sagittis. Tempus.

2
mobiele app

Een bestelling plannen

Plan een bestelling via uw mobiele telefoon of webapplicatie.

Vestibulum tristique posuere felis pulvinar sagittis. Tempus.

3
wosh gevouwen zak

Ophalen & leveren

Wij komen elke maandag en donderdag van 10-12 uur uw bestellingen ophalen of bezorgen. Plaats uw artikelen op de dag van ons bezoek vóór 10 uur in de daarvoor bestemde ruimte. Bestellingen die op maandag worden geplaatst, zijn beschikbaar op donderdag, en omgekeerd.

Sed fermentum urna ante lectus. Sed netus interdum.

4
voel me fris en schattig

Geniet van uw vrije tijd

Verspil geen tijd meer met de was.

Sed fermentum urna ante lectus. Sed netus interdum.

Levering scoot WOSH

WOSH verzamelpunt is naast de receptie

Voor het opbergen of ophalen van uw spullen kunt u terecht in de wasruimte die zich direct naast de receptie bevindt. Kijk voor de deur met WOSH sticker om de kamer gemakkelijk te vinden.

Onze populairste diensten

op hanger

Stomerij

Droog- en waterreiniging het meest geschikt voor delicate items. Teruggestuurd op hangers.

Vanaf
3,50
/item
wasgoed per kilo

Kilo wasserij

Een passend pakket voor al uw wasgoed. Professioneel gestreken en netjes opgevouwen.

Vanaf
5,75
/kg
strijken

Alleen strijken

Professionele strijkvaardigheden toegepast op uw zelfgewassen artikelen.

Vanaf
4,90
/kg
Gedetailleerde prijslijst

Vaak gestelde vragen

Kon u het antwoord dat u zocht niet vinden? Stuur een bericht in het contactformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Hoe plaats ik een bestelling ?

open scroll-down explonatie op FAQ

Eerst moet u de mobiele applicatie WOSH downloaden, uw account aanmaken en uw leveringsplaats aangeven (Uw afhaalpunt is "Glaverbel"). Vervolgens voegt u de artikelen van uw keuze toe aan uw winkelwagentje, selecteert u uw afhaal- en leveringsvoorkeuren (data en tijdstippen) en bevestigt u tenslotte uw bestelling. U ontvangt dan een bevestigingsmail met de details van uw bestelling. Heeft u zich vergist? Geen nood, u kunt uw bestelling annuleren of wijzigen tot 1 uur voor het afhalen.

Kan ik een extra shirt (of ander textiel) in mijn tas stoppen na de bevestiging?

open scroll-down explonatie op FAQ

Ja! U kunt uw bestelling tot 1 uur voor de afhaling wijzigen. Onze wasserijpartners zullen uw tas controleren om er zeker van te zijn dat de bestelling overeenkomt met de inhoud van uw bestelling. Als er een item ontbreekt of is toegevoegd, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en wordt uw balanstotaal automatisch bijgewerkt.

Wat als ik de artikelen die ik moet wassen niet kan vinden in de applicatie? 

open scroll-down explonatie op FAQ

Staat uw artikel niet in de lijst of weet u niet welk artikel u moet kiezen? Doe het gewoon in de waszak en vermeld het in de opmerking bij uw bestelling. Wij sorteren elke bestelling vakkundig als ze binnenkomt, dan kiezen wij de beste optie voor uw item. Als u vragen heeft over onze prijzen, neem dan gerust contact met ons op via e-mail, wij zullen u graag te woord staan.

Wat gebeurt er als een van mijn artikelen beschadigd is of vermist wordt?

open scroll-down explonatie op FAQ

Uw kleding is in veilige handen, gevallen van vermissing zijn uiterst zeldzaam, dankzij ons opsporingssysteem zijn we in staat de artikelen binnen enkele minuten terug te vinden. Als er problemen optreden, stuur ons dan een e-mail om het probleem te melden, met meer details en foto's van het artikel, indien beschikbaar. We zullen een volledig onderzoek instellen om uit te zoeken wat er is gebeurd.

Als we uw artikelen niet kunnen vinden, betalen we u terug volgens onze algemene voorwaarden. Houdt u er rekening mee dat wij binnen 2 dagen na levering op de hoogte moeten worden gesteld.

Hoe ontvang ik mijn WOSH herbruikbare tas?

open scroll-down explonatie op FAQ

Bij uw eerste bestelling vragen wij u een wegwerptasje te gebruiken met uw user_id erop. Uw artikelen worden dan teruggestuurd in de gekozen herbruikbare tas. Vanaf dat moment kunt u dezelfde tas gebruiken voor al uw toekomstige bestellingen. Als wij bovendien vaststellen dat u bij uw bestelling geen tas hebt gekozen of dat de gekozen tas niet optimaal is voor de door u bestelde artikelen, krijgt u een nieuwe Wosh tas toegewezen.

Weet dat de herbruikbare Wosh tassen een statiegeldsysteem hebben, zodat wanneer u de tas niet meer nodig heeft, u uw geld terug kunt krijgen. Neem gerust per e-mail contact met ons op voor meer informatie hierover.

Wat de betaling betreft, wanneer wordt mijn bestelling afgeschreven?

open scroll-down explonatie op FAQ

Wij innen de betaling (kredietkaart en WOSH Wallet) zodra wij uw kleding gaan reinigen, na het ophalen en sorteren. De betalingen met kredietkaart en Bancontact worden verwerkt via een sterk beveiligd platform (Stripe), wij slaan geen gevoelige gegevens op onze servers op. 

Hoe krijg ik mijn statiegeld op mijn WOSH herbruikbare tas terug?

open scroll-down explonatie op FAQ

Als u uw Wosh tas niet meer nodig hebt voor toekomstige bestellingen, kunt u hem naar ons terugsturen (zolang hij in goede staat is). Om uw borg terug te krijgen, stuurt u ons een e-mail op hello@wosh.be, met uw ID-nummer en het aantal tassen dat u wilt terugsturen, wij nemen dan contact met u op om de terugbetaling te regelen.  

Neem contact op.

Heeft u een vraag over onze diensten? Stuur ons een berichtje, we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

mail
Mail

hello@wosh.be

telefoon
Telefoon

02 430 25 96

Vraag ons alles

Dank u! Uw inzending is ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis bij het verzenden van het formulier.

Claim de volledige Wosh ervaring!

Download onze mobiele app!